Klantbeoordelingen

Wat vinden onze klanten van onze kaarten en onze dienstverlening?
Hieronder vindt u gegarandeerd echte meningen, verzameld door eKomi.

16-09-2013 - 18:55:19

Over het proces ben ik heel tevreden.
Wat ik wel erg jammer vind, is dat bij de afbeeldingen op de website andere tekstkleuren getoond worden, die niet mogelijk zijn bij het daadwerkelijke bedrukken.
Het is me nu al 2 keer overkomen dat de uiteindelijke tekstkleur een andere tint groen is (en minder mooi/minder goed leesbaar) dan op de getoonde kaart.

16-09-2013 - 17:34:04

Heel netjes afgehandeld. Eerst netjes een proefdruk gekregen. Er kon van alles aangepast worden, de dames waren erg vriendelijk aan de telefoon en de factuur hoef je pas te betalen als alles goed is.
Verbetering: op de site meer inzichtelijk maken wat aangepast kan worden aan de kaart en wat niet. Ook is het handig dat je bij de drie kaarten die je graag toegestuurd wilt krijgen, ook bij alle drie de tekst erop kan zien (dus geen blanco kaart zoals wij kregen). Op de site zelf kan misschien de binnenkant van de kaarten getoond worden.

16-09-2013 - 17:20:53

Het aanmaken van het kaartje via de website heeft de nodige frustratie opgeleverd. Je kan de kaart tussendoor niet opslaan (althans, die functie hebben wij niet ontdekt) en we hebben meerdere keren de kaart weer helemaal opnieuw moeten maken, omdat we per abuis op de verkeerde knop drukte of toch niet ingelogd bleken te zijn... Kan dit niet handiger?

16-09-2013 - 17:00:41

Na het plaatsen van de bestelling kregen we erg snel en proefdruk. Ook werden onze wijzigingen direct doorgevoerd en binnen één dag stond het kaartje klaar voor bestelling! Levering ook super snel! Kortom goede en snelle service!!

16-09-2013 - 16:41:10

Snelle reactie, vriendelijk

16-09-2013 - 14:02:47

Hallo,

Ik ben zeer tevreden over de service, klant vriendelijkheid van de medewerker en afhandeling. Minder tevreden ben ik over de website en de route om kaartjes te bestellen. Je mag niet ingelogd zijn om een bestelling te plaatsen. Dit was zeer verwarrend en onlogisch.

Groet

16-09-2013 - 13:40:19

snel contact , en ook perfect opgelost!!!

16-09-2013 - 13:40:18

ben zeer te vreden over de kaartjes. ze zijn zeer mooi geworden .

16-09-2013 - 13:28:26

Service echt super! De app vind ik ook ideaal werken! We zijn zeer tevreden en zouden het iedereen aanraden! Het zou mooi zijn als je via de app ook nog de gewenste wijzigingen kunt doorgeven ipv via de mail.

16-09-2013 - 12:43:36

De kaartjes waren weer snel en correct geleverd! Dank daarvoor!!

16-09-2013 - 12:24:26

Prima verlopen. Geen bijzonderheden.

16-09-2013 - 10:17:06

Goede service en snel

16-09-2013 - 08:55:45

Wij zijn zeer tevreden met onze trouwkaarten!
Wij hadden kortingscode vergeten te gebruiken. Mail gestuurd en 2 dagen later stond geld van kortingscode al op mijn rekening!

16-09-2013 - 08:43:06

Wij zijn zeer tevreden over onze bestelling en de afhandeling daarvan. Het is allemaal snel en goed verlopen. Dit is onze 2e x keer dat wij kaarten bij jullie bestellen en we hebben geen verbeter punten.

16-09-2013 - 03:44:55

Mijn dochter was al geboren onvrrwacht eerder en we hadden de geboortekaartjed nog niet besteld. Dit is heel erg snel afgehandeld binnen twee dagrn had ik ze thuis en de service was echt super! Ben echt super tevreden over jullie!

15-09-2013 - 20:18:23

De service is super!!!!
Ook zijn de kaarten geweldig.

15-09-2013 - 19:44:31

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van onze geboortekaartjes. Snelle levering en de kaartjes precies zoals ik het had bedacht.

15-09-2013 - 19:37:39

Alles prima geregeld, goed bereikbaar. Mooie digitale proefdruk.

15-09-2013 - 19:03:14

Prettige dienstverlening.

Alleen leesproef was via smartphone niet te lezen, die app die daarvoor moest worden gebruikt kon niet worden gebruikt.
Kon ook aan mij gelegen hebben, maar het lukte niet.

15-09-2013 - 18:54:32

Alles ia zeer duidelijk

Makkelijk te bestellen snel andwoordt terug.
En vriendelijk aan de telefoon.
Ik ben zeer tevreden!!

Enige verbeterpunt.
Het zou makkelijk zijn als de tekst op de kaart wordt gezet. Dat er door de mensen alvast naar spelfouten gekeken kan worden.

15-09-2013 - 12:07:45

Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en snelle veranderingen die doorgevoerd worden. Echter de bezorging was erg slecht van de zijde van ****. Op de afgesproken tijd werden de kaartjes niet bezorgd waardoor we 2 dagen later dan gepland de kaartjes konden versturen.

15-09-2013 - 10:22:00

Ik heb geen opmerkingen. Het werkte allemaal heel prettig. Zowel per mail als telefonisch. Aanpssingen werden heel snel gerealiseerd.

15-09-2013 - 10:09:47

De service is goed, ook de website werkt goed.
Wat ik vervelend vond is dat ik 3 proefkaarten had besteld. Na enkele dagen een keuze gemaakt, toen bleek dat het kaartje van de keuze uit de collectie was gehaald. Vervelend dat ik geen melding kreeg dat het kaartje uit de collectie werd genomen en toch het kaartje toegestuurd kreeg. Ik kon de bestelling dus niet plaatsen en pas na een telefoontje begreep ik hoe de vork in de steel zat. Uiteindelijk een ander kaartje gekozen, naar volle tevredenheid.

15-09-2013 - 03:00:21

Wij zijn erg tevreden over de service en de producten van la Carte. Vorig jaar hebben wij hier onze trouwkaarten mogen bestellen. Omdat wij hier zo tevreden over waren hebben wij ervoor gekozen ook onze geboortekaartjes hier te bestellen. Wederom met succes! Het aanvragen en aanpassen van de proefdruk ging steeds zeer snel, ook de uiteindelijke levering kwam snel binnen. Mochten wij ooit weer kaarten nodig hebben, dan bestellen wij zeker weer bij la Carte

15-09-2013 - 01:54:48

Super Service. In twee talen besteld, en dat was geen probleem.
De kaarten hadden we snel in huis. (Verzending maar het buitenland)

14-09-2013 - 21:59:51

Goede en snelle service. Je wordt goed geholpen als je telefonisch contact opneemt met de klantenservice.
Kortom prima bevallen!

14-09-2013 - 14:46:49

Prettige service, fijn dat je naast online zaken ook gewoon even kunt bellen.
We hebben inderdaad voor 12uur gebeld en de volgende dag waren de geboorte kaartjes binnen. Super!

14-09-2013 - 14:46:32

Netjes geholpen. Vriendelijk personeel. De enige verandering die handig zou zijn. Dat je iets meer zelf kan aanpassen ipv steeds bellen. Maar ondanks dat we hebben super mooie kaartjes gekregen en alle verandering die we hebben doorgegeven zijn netjes aangepast

14-09-2013 - 13:30:20

Jammer dat je in het weekend niet je bestelling kunt doorgeven.
Ons kind is vrijdag avond geboren.
Maandag de kaarten besteld.
Ze zouden dinsdag bezorgd worden. Helaas was er niemand thuis. De postbode heeft het pakketje niet bij de buren af gegeven.
Woensdag opnieuw bezorgen, pas om 16,45uur! Ze konden helaas niet op tijd op de post,
Donderdag zijn de kaartjes pas met de post mee gegaan, waarna ze op vrijdag pas bezorgd werden, een week na de geboorte!!
Erg laat!,Wij vinden het jammer dat de kaartjes pas na een week bij jullie familie en vrienden binnen was.
Jammer dat er niemand thuis was op dinsdag. Veel klanten hangen een briefje op de deur met de vraag aan de pakketbezorger om het bij de buren af te geven misschien een tip voor een volgende keer. Postnl zorgt altijd wel voor een levering de dag daarna maar hun route bepaald het tijdstip van leveren.

14-09-2013 - 13:12:10

Vond het een goede service en kaartjes snel binnen