- Wie zijn wij?
- Hoe werkt onze website?
- Partners
- Klantbeoordelingen
- Algemene voorwaarden
- Winnaar Thuiswinkel Awards
- Opmaakservice
- Cookiebeleid
- Privacybeleid
Populaire categorieën
- Eigen ontwerp
- Ringen
- Modern
- Hartjes
- Strand en reizen
- Typografisch
- Drieluik en vierluik
- Strikjes en linten TIP
- Met eigen foto
Stijlen & Trends
Klantbeoordelingen
Wat vinden onze klanten van onze kaarten en onze dienstverlening?
Hieronder vindt u gegarandeerd echte meningen, verzameld door eKomi.
19-07-2013 - 12:55:31
Kaarten zijn gevarieerd bij jullie, dat is fijn.
Bestelling is goed afgehandeld!
Verbeterpunrten: 1. Het wijzigen van de teskt, dat je het zelf meteen digitaal kan wijzigen ipv elke keer via de mail. 2. Als jullie een fout zien het gelijk doorgeven. Dat zou ik heel erg waarderen.
19-07-2013 - 12:14:02
Communicatie is heel goed!
Jammer dat er niet op zaterdag gedrukt wordt.
Ik had 100 kaarten besteld en er maar 95 gekregen.
19-07-2013 - 12:08:27
De enveloppen die bij de kaartjes geleverd worden mogen beter op maat. Wij hadden een vierluik en een rechthoekige envelop. Wij hadden eerder gekozen voor een vierkante passende envelop.
19-07-2013 - 12:00:47
goede service, ook telefonisch goed bereikbaar
(geen wachttijden). en bij foutieve levering snel een goede oplossing geboden.
19-07-2013 - 11:10:17
Bestelling en verzending gingen heel snel. Helemaal tevreden met de kaartjes en de service!
19-07-2013 - 09:36:46
Super service, aanpassingen worden snel verwerkt.
19-07-2013 - 08:37:34
De site is duidelijk en overzichtelijk.
19-07-2013 - 08:36:05
Vindt het jammer dat in het weekend niet gewerkt wordt daardoor had ik pas laat de kaarten in huis
19-07-2013 - 08:31:47
Prima service, makkelijk via persoonlijk account te volgen hoe ver de bestelling is gevorderd.snelle service, vriendelijk te word gestaan aan de telefoon.
19-07-2013 - 08:27:14
Super service en communicatie!
17-07-2013 - 22:06:24
Goede service, klantgericht, geen probleem om het kaartje een aantal keer aan te passen, snelle levering.
17-07-2013 - 20:18:41
alles goed gegaan ..1 puntje ..dat de afd. boekhouding va. 12 uur weg is
17-07-2013 - 17:57:49
Goede en snelle service. Aanpassingen binnen een paar minuten via de mail weer in de leesproef verwerkt. Nu voor de tweede keer geboortekaartjes besteld en wederom zeer tevreden. Ik raad la Carte zeker aan!
17-07-2013 - 16:55:45
Betere service m.b.t een nabestelling, veel te duur 5 kaarten voor 42.50!! en weekenden ook bereikbaar maken misschien....,Helaas is een nabestelling van een paar kaarten (nadat de andere kaarten zijn gedrukt en verstuurd) relatief duur. Wij moeten dan het drukproces opnieuw inzetten. U betaald niet de totale drukkosten maar 50% en op 5 kaarten is dat jammer. Beter is het om voor het drukken extra kaarten te bestellen dan zijn de kosten veel lager
17-07-2013 - 10:37:03
Fijn dat jullie meedenken en het niet erg vinden om de laatste aanpassingen mee te nemen.
16-07-2013 - 23:00:56
Zeer tevreden.Snelle en goede service.Medewerkers denken met je mee betreffende aanpassingen layout en tekst.Enveloppen kregen we ruim van tevoren thuis gestuurd.
16-07-2013 - 21:14:55
Snelle service en hulp via helpdesk. Jammer was alleen dat het voorbeeld kaartje later kwam dan mijn bestelling. Ook stond er in de brief bij het voorbeeldkaartje een code voor 5% korting. Deze ben ik helaas misgelopen omdat ik snel besteld heb. Verder dik tevreden.
Marjolein
16-07-2013 - 20:36:27
Geboortekaartjes waren net als onze trouwkaarten vorig jaar super! Aanpassing was snel geregeld en we hadden ze snel in huis.
16-07-2013 - 19:44:47
Een mooi product en prima, snelle service.
16-07-2013 - 17:47:17
Wij zijn zeer tevreden over de service en de afhandeling. Wel jammer dat de enveloppen niet bij t kaartje paste.
16-07-2013 - 17:18:33
De kaarten zijn heel mooi, alleen zijn we niet tevreden over de service en levertijd. Op de site staat duidelijk dat indien we voor 12u verwittigen de kaarten nog dezelfde dag geleverd worden. Onze zoon is vrijdag geboren en rond 10u hebben we alle gegevens doorgegeven. Eerst zeiden ze dat we de factuur nog moesten betalen (dit hadden we al maanden geleden betaald) en dan zeiden ze dat het dezelfde dag niet meer geleverd kon worden. Uiteindelijk verzekerden ze ons dat het maandag geleverd zou worden, aangezien de post tussen Nederland en België niet werkt op zaterdag. Zaterdag komt mijn vriend 's avonds thuis van het ziekenhuis en vind hij een briefje in de brievenbus met de melding dat er niemand thuis was om de kaarten te ontvangen en dus een afspraak moet maken. We bellen naar het nummer en de meneer aan de lijn zegt ons dat ze van dinsdag tot en met zaterdag werken en helemaal niet op maandag. Uiteindelijk zijn we de kaarten zondag zelf gaan halen in het depot van Gent dankzij de vriendelijke medewerking van de meneer aan de telefoon. We zouden dus graag een betere communicatie tussen de medewerkers willen zien.
16-07-2013 - 15:58:08
Leuke kaarten, handig een proefdruk via de mail en je hoeft niet zelf de tekst precies in het midden te zetten, dan wordt voor je gedaan!
16-07-2013 - 15:25:49
De website vind ik niet vriendelijk en daardoor verlies ik veel tijd met bestellen. Ik moet altijd bellen. Meestal als je belt is het snel geregeld.
16-07-2013 - 15:17:17
Ik ben zeer tevreden over La Carte, de snelheid, vriendelijkheid en zorgvuldigheid zijn super! Ik zal jullie bij iedereen aanbevelen.
16-07-2013 - 15:16:52
Goed snel website mag iets duidelijker
Per verschillend kaartje de goede invulvelden laten zien
16-07-2013 - 12:06:26
Zeer tevreden over de geleverde kaarten. Vlot en ongecompliceerd wat betreft bestelling en levering. Erg prettig dat je eerst overal digitale proefexemplaren van krijgt voordat de kaarten definitief gedrukt worden.
16-07-2013 - 11:59:51
Het enige wat een klein beetje slordig was is dat wij te weinig enveloppen hadden ontvangen (125 kaarten besteld en maar 106 enveloppen ontvangen) maar na mijn melding hierover hadden wij de volgende dag de juiste aantallen al binnen. Goede service.
16-07-2013 - 10:08:25
Qua aflevering en verwerking super. Alleen op de site niet duidelijk aangegeven als je 2 verschillende kaarten (jongen/meisje) wilt bestellen.
15-07-2013 - 21:46:24
Bovenverwachting, goede service ook per telefoon, mooie kaarten, fijn om diverse leerprocessen te krijgen...
Tevreden dus!
15-07-2013 - 21:12:21
Fantastisch dat ik ze zelfs 's avonds zelfs kon bellen om de geboorte van ons kindje door te geven. Fijn dat, zonder extra kosten, de enveloppes alvast vooruit verzonden waren. Ook het onbeperkt doorgeven.van wijzigingen, vind ik een goede service.